Reklamace
a. Podmínkou přijetí reklamace je vyplnění reklamačního formuláře Zde si můžete stáhnout reklamační formulář.
b. Konečný termín pro podání reklamace končí 7. pracovní den ode dne, kdy Kupující obdrží zásilku. V případě, že je Kupující spotřebitelem, uplatní se reklamační lhůty uvedené v občanském zákoníku.
c. Prodávající se zavazuje vydat stanovisko k reklamaci během 4 pracovních dnů ode dne jejího nahlášení. Výše uvedený termín je krajní pro poskytnutí odpovědi, která je základem pro další reklamační postup. Za účelem ukončení reklamačního řízení je přípustná situace, kdy Kupující bude požádán o odeslání části nebo celku Zboží z uskutečněné objednávky.
d. Reklamace jsou přijímány v pracovní dny do 17:00 hodin. Reklamace, které budou nahlášeny po této hodině, budou považovány za přijaté následující pracovní den.
e. S ohledem na technologické rozdíly mezi technologií tisku a způsobem zobrazování barev většinou monitorů (ve kterých je využíván barevný prostor CMYK) porovnávání barevnosti výtisku s barevností prezentovanou na monitoru je technologicky nesprávné. Absentující shoda barevnosti výtisku s obrazem na monitoru proto nemůže být důvodem pro nahlášení reklamace.
f. Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby se v co možná největší míře zobrazily barvy, které jsou přítomny v projektech dodaných Kupujícím. S ohledem na skutečnost, že se v procesu tisku využívá velké množství tiskařských strojů, mezi nimiž existují rozdíly při zobrazování některých barev, se při tisku téhož projektu na různých strojích mohou objevit nepatrné rozdíly v barevnosti. Taková situace může nastat při dotisku. Tyto rozdíly nemohou být důvodem reklamace výrobků dodaných Prodávajícím.
g. Za nesprávně provedené složení se považuje takové, které způsobuje deformaci papíru, vytvoření záhybů a podobně, které znemožňují správné přečtení textu nebo ilustrace. U gramáže nad 150g se objevuje praskání papíru v místě lámání, zvláště viditelné v místech pokrytých silnou vrstvou tiskařské barvy. Za účelem omezení tohoto nežádoucího jevu Prodávající nepoužívá metodu bigování (rýhování) před procesem falcování (skládání). V závislosti na materiálu a grafice bigování (rýhování) nezaručuje plné zabezpečení před praskáním. Tento proces je způsoben krajní pevností materiálu a tato vada se nepokládá za vadu Prodávajícího.
h. Za nevhodnou vrstvu ofsetového, disperzního nebo UV laku se považuje vrstva, která má na povrchu určeném k lakování místa, která nebyla nalakována, loupou se a tak dále.
i. S ohledem na parametry produkčních strojů a samotného tisku jsou přípustné následující odchylky:
1) při stříhání archu na jednotlivé díly: tolerance do 2mm,
2) při falcování (skládání) a bigování (rýhování) je odchylka zlomu od nominální linie jeho umístění s tolerancí do 1 mm,
3) při perforaci (odchylka provedené perforace od nominálního místa jejího umístění) – do 1mm,
4) při tisku barev postupně tištěných: tolerance do 0,2mm,
5) při množstevních rozdílech mezi objednaným a dodaným Zbožím klientovi - nepřekračující +/- 5% objednaného množství.
6) v případě použití selektivního UV laku – odchylka soutisku obrázku a vrstvy laku do 1mm.
j. Za řádně a bezvadně zrealizovanou zakázku se považuje taková, ve které odchylka od standardů a norem týkajících se procesu tisku není větší než 1% množství dodaného výrobku. Kupující akceptuje výše uvedené a uznává, že v případě nahlášení reklamace z výše uvedených příčin Prodávající tyto reklamace neuzná.
k. Prodávající vyhodnocuje oprávněnost reklamací na základě vzorů archivovaných oddělením kontroly kvality. V případě zkoumání nejednoznačných reklamací si může Prodávající vyžádat od Kupujícího vrácení celého nákladu nebo jeho části. Pokud bude reklamace vyřízena kladně - náklady spojené se zasláním výtisků hradí Prodávající.
l. Reklamace spojené s kvalitou kurýrních zásilek budou přezkoumány na základě zápisu o škodě, který byl sepsán společně s kurýrem při odběru zásilky. Absence zápisu škod může být základem k zamítnutí reklamace Prodávajícím.
Dříve než zásilku převezmete, pečlivě zkontrolujte obal zásilky. Pokud je na zásilce viditelný znak poškození (nebo je porušena originální páska a podobně), tak zboží od přepravce převezměte a do přejímacího formuláře uveďte text PŘEVZATÉ S VÝHRADOU a informujte nás o tom do 24 hodin od převzetí zásilky. V případě, že není sepsána výhrada v protokolu přepravce ohledně poškozeného obalu či produktu, je bráno, že bylo zboží převzato nepoškozené a zákazník se vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Pokud obal zásilky nebyl poškozen a přesto došlo k poškození obsahu zásilky, je nutné zásilku nafotit dle přiloženého návodu: NÁVOD JAK NAFOTIT POŠKOZENOU ZÁSILKU. Fotky je třeba poslat na mail plotbase@plotbase.sk do 24 hodin od převzetí zásilky. Všechny zásilky jsou pojištěny a pokud bude dodržen výše uvedený postup, s vyreklamováním poškozeného zboží nebude problém.
m. Maximální výše náhrady škody vzniklé v důsledku vady Předmětu Kupní smlouvy uzavřené s Podnikatelem nemůže převýšit 100% hodnoty objednaného Zboží.
n. Materiály využité ve vzorníku ofsetových papírů ke velkoformátovému tisku plotbase.sk jsou pouze vzorové a mohou se lišit od těch, které jsou používány k tisku objednávek zadaných prostřednictvím Internetového obchodu. Rozdíl je výsledkem používání materiálů pocházejících od různých výrobců a jsou v rozmezí tolerance gramáže papírů obecně přijatých v polygrafii.
o. Prodávající nese odpovědnost pouze za vlastní úkony a opomenutí. Prodávající nenese odpovědnost za důsledky činností a opomenutí třetích osob, zejména za prodlení v předávání prostředků finančními ústavami a dopravci, jejichž prostřednictvím bude uskutečňováno doručování výrobků Kupujícímu.