Zaujměte vaše potenciální zákazníky na různých výstavních expozicích a expo akcích moderním způsobem. Vyzkoušejte nafukovací reklamu, která aktuálně patří k nejžhavějším trendům v outdoorovém marketingu.
Co je nafukovací reklama?
Představuje nový způsob reklamy a takříkajíc nepřehlédnutelné řešení pro upoutání pozornosti. Díky své odolné konstrukci je jako stvořená do exteriéru, ale pro svůj elegantní design se skvěle hodí i do interiéru. Nevyžaduje žádnou složitou instalaci ani skládání. Stačí ji jen nafoukat. A přitom všem je snadno přenosná.
Základem konstrukce nafukovací reklamy je nafukovací balon, který je vyroben z tvrzeného TPU – recyklovaného a zároveň recyklovatelného plastu. Eliminuje se tak negativní dopad na životní prostředí. To, že je tvrzený, spočívá v jeho několikamilimetrové tloušťce. Na spodní části jednotlivých typů nafukovací reklamy je uzávěr, který drží vzduch v balonu. Není tedy nutné neustálé napojení na kompresor jako u skákacích hradů, z nichž vzduch uniká. Přes TPU neuniká vzduch vůbec. Nafukovací reklamu jednou nafouknete a vzduch se v ní bude držet nepřetržitě.
Typy nafukovací reklamy
Nejžádanější formou nafukovací reklamy jsou nafukovací sloupy. V kombinaci s nimi se skvěle vyjímají kompaktní nafukovací stolky. K prémiovějším produktům zase patří nafukovací stany a brány.
Nafukovací sloupy
Navrženo pro posílení a propagaci značky, nafoukne se během okamžiku. Když sáhnete po moderních nafukovacích sloupech, na festivalech, výstavách nebo veletrzích se automaticky odlišíte od konkurence. Dostupné jsou ve třech rozměrech – 100 x 60 cm (7 kg), 220 x 60 cm (8 kg) a 320 x 60 cm (10,5 kg).
Nafukovací stolky
Atraktivní řešení s nosností až 65 kg. Nafukovací stolky vám perfektně a zároveň reprezentativně poslouží při prezentování vašich úžasných produktů. Stabilitu zajišťuje široký, pevný podstavec. Součástí balení je také praktická přenosná taška, která dělá ze samotného nafukovacího stolku mobilní reklamní médium. Nafukovací prezentační stolek má rozměry 110 x 60 cm.
Nafukovací stany a brány
Od nafukovacích sloupů a stolků se liší vylepšenou konstrukcí. V případě stanů a bran je nafukovací balón obalen ještě dakronem, který celou konstrukci dokonale zpevní. Jedná se o syntetické vlákno podobné hedvábí. Je však podstatně hrubší, ale s podobnými vlastnostmi. Vyznačuje se vysokou pevností, odolností a typickou černou barvou, kterou nelze změnit.
Nafukovací stany jsou k dispozici ve 4 velikostních provedeních – 260 x 330 x 330 cm (15 kg), 290 x 400 x 400 cm (17 kg), 330 x 480 x 480 cm (22 kg) a 380 x 580 x 58 25 kg). Nafukovací brány nabízíme ve čtvercovém (320 x 450 x 40 cm, 16,5 kg) a mnohoúhelníkovém (450 x 650 x 60 cm, 24,5 kg) provedení.
Výhody nafukovací reklamy
Investice do nafukovací reklamy vám přinese celou řadu benefitů. V následujících řádcích popisujeme ty nejdůležitější.
Vždy zářivé barvy
Tisk na jednotlivé typy nafukovací reklamy je realizován termosublimační technologií. Tedy procesem, kdy se inkoust přemění na plyn a následně se vstřikuje do samotného vlákna. V tomto případě do vlákna polyesterové plachty. Stává se tak odolný vůči UV záření a také proti poškrábání. Nevybledne, ani kdybyste ho nechali na slunci i po celý rok. Polyesterové vlákno totiž nabude požadovanou barvu, která na něm nebude „natlačena“. Stane se jakoby samotným vláknem.
Odolná vůči větru a dešti
K výrobě stanů a branek se používají hrubé, odolné polyesterové plachty (297 g/m²), které před samotným tiskem procházejí ještě i kalandračním procesem. Během kalandrování se daná plachta lisuje mezi dva horké válce, které jí uzavřou póry. Látka se tak stává impregnovanou a nepropouští vodu. Pod nafukovací stan se tak můžete bezpečně schovat i v případě nepříznivého počasí. K produktům si navíc můžete dokoupit kotvící kolíky a také 10-kilové závaží na každou nohu, čímž se přirozeně zvýší jejich stabilita a odolnost vůči větru. Stany ukotvené pomocí kolíků jsou odolné vůči větru do rychlosti 40 km/h. Brány se prodávají automaticky s kolíky, protože stojí pouze na dvou nohách.
Vyměnitelný potisk
Pokud se náhodou po určité době rozhodnete pro změnu brandu nebo image značky, můžete zakoupenou nafukovací reklamu používat i nadále. Stačí jen vyměnit plachty, které jsou z jednotlivých produktů snadno odnímatelné pomocí zipů. Nafukovací reklama je tak skutečně investicí do budoucnosti.
Vhodná do exteriéru i do interiéru
V současnosti představuje nejideálnější formu outdoorového marketingu na festivaly, výstavy, veletrhy a další akce pod širým nebem, resp. na přírodních prostranstvích. Například ve srovnání s takovými Roll Upmi je nafukovací reklama mnohem vhodnější na trávu – nejen kvůli stabilitě a možnosti dodatečného ukotvení, ale také pro svůj moderní design. Nafukovací reklamu však můžete využít i na výstavách v interiéru. Skvělým příkladem je stan, který můžete proměnit v originální výstavní stánek na různých expo akcích. Nemusíte mít přitom obavy z jeho umístění a viditelnosti potištěných stěn. I kdybyste jej museli umístit ke zdi, jednotlivé bočnice umíme potisknout oboustranně. Požadovaná „message“ tak bude viditelná i zevnitř stanu.
Jednoduchá manipulace
V souvislosti s benefity nafukovací reklamy nesmíme opomenout ani snadnou manipulaci. Jednotlivé produkty si můžete s sebou vzít na jakoukoli akci v taškách, které jsou buď součástí balení, nebo je lze pro snadnější manipulaci dokoupit. Přímo na místě pak stačí nafukovací předměty nafouknout. Můžete použít ruční nebo elektrické pumpy, které si můžete pořídit i přímo u nás. Není třeba nic navlékat ani skládat.
Fantastická zpětná vazba
Naši klienti si pochvalují zpětnou vazbu od potenciálních zákazníků, kteří se často zastavují při jejich nafukovacích reklamách, prohlížejí si je a zkoumají. Láká je elegantní, reprezentativní a neokoukané provedení, které lze v případě stanů ještě vylepšit například atraktivním závěsným LED panelem. Tím pádem dochází k přirozené interakci s publikem, které je tak logicky otevřenější další komunikaci – i prodejní.
Jak vybrat nafukovací reklamu
Při výběru nafukovací reklamy zvažte, jaký typ bude nejlépe vyhovovat vašim potřebám. Chystáte se na nějakou promo akci, nebo chcete zaujmout moderním způsobem na reprezentativní výstavě? Cenově dostupným základem může být kombinace nafukovacího stolku se dvěma nafukovacími sloupy po stranách. Pokud však plánujete prezentovat své výrobky nebo služby na velkých venkovních prostorách, například na festivalech nebo venkovních akcích, doporučujeme zvážit také pořízení nafukovací brány a nafukovacího stanu. S těmito marketingovými poutači se na míle odlišíte od vaší konkurence a efektivně upoutáte pozornost potenciálních zákazníků.
Posuňte svou prezentaci na vyšší úroveň
Nejedna světová značka by vám potvrdila důležitost sebeprezentace – ať už v boji s konkurencí, nebo při neustálém posouvání vpřed. I proto mají ti cílevědomí každoročně vyčleněný určitý rozpočet na marketingové aktivity. Děláte tak i vy? Pokud náhodou ne, měli byste začít, ať vám neujede vlak. Část z vyčleněných prostředků můžete použít právě na pořízení nafukovací reklamy, díky které pozvednete prezentaci vaší značky a vašich produktů na vyšší úroveň. Berte to jako investici do budoucna, která vám pomůže zabodovat na dalších výstavách, veletrzích, festivalech nebo jiných akcích.