Jakými prezentačními systémy se vyzbrojit na promo akci?
Promo akce, jinak nazývané také propagační akce, mohou jednoznačně pomoci pozvednout vaše podnikání na vyšší úroveň. Kreativní téma vaší promo akce a způsob její prezentace, resp. už jen skutečnost, že organizujete takové akce, vás totiž dokáže odlišit od konkurence a vyšvihnout nad ni. V očích veřejnosti tak zaručeně stoupne váš kredit, přičemž se budete těšit ze zvýšeného povědomí o vaší značce, ze zlepšeného prodeje či z navázání nových kontaktů. K tomu všemu však budete určitě potřebovat i poutavé a efektivní prezentační systémy.
Než přejdeme k jednotlivým prezentačním systémům, díky kterým se stane vaše promo akce nezapomenutelnou, se ale v krátkosti pozastavíme právě při samotných promo akcích. Víte, co všechno by měla taková výjimečná událost vaší firmy zahrnovat?
Jak zrealizovat úspěšnou promo akci?
Ještě před samotným zrealizováním promo akce by vás měla provázet myšlenka, proč vlastně chcete takovou událost pro veřejnost vytvořit. Co by mělo být jejím hlavním cílem, resp. poselstvím? Co chcete potenciálním zákazníkům říci nebo odprezentovat?
Náš tip: Měli byste si ujasnit, okolo jakých služeb či produktů se bude točit celá promo akce.
Když v tom budete mít jasno, naplánujte si celý průběh, program a časový harmonogram události, přičemž si ho projděte pro jistotu hned několikrát. Vždyť jak se říká - jistota je kulomet. V tomto případě nepodceňujte žádné detaily, nestřílejte jen tak naslepo. Samozřejmě, určitě se nevyhnete mírné improvizaci, ale vše by mělo šlapat jako švýcarské hodinky. V opačném případě byste šli hlavou proti zdi.
Náš tip: Zapamatujte si, že musíte působit sebevědomě, abyste vaše potenciální zákazníky přesvědčili, proč by si měli vybrat právě vás - vaše služby a produkty.
Nezapomínejte ani na to, že o vámi plánované události musíte včas informovat veřejnost. Sice ne vždy platí, že čím více lidí, tím více zákazníků, ale popravdě, procentní šance, že získáte nové klienty, se s přibývajícím počtem návštěvníků přirozeně zvyšuje.
Náš tip: Použijte komunikační média, jakými jsou vaše webové stránky či sociální sítě, abyste oslovili vaši cílovou skupinu. Pokud máte pobočku či kamennou prodejnu, informujte o plánované promo akci i její návštěvníky. Účinnou formou mohou být v tomto případě například nálepky, plakáty či bannery.
Sociální sítě vám mohou pomoci přilákat více lidí na vaši plánovanou promo akci. Zdroj obrázku: unsplash.com
No a na závěr, udělejte vaši promo akci pro všechny návštěvníky doslova a do písmene nezapomenutelnou. Měli byste si uvědomit, že je to skutečně skvělá příležitost, jak se vrýt vašim potenciálním zákazníkům do pamětí. Tento předpoklad úspěšné propagační akce však přímo souvisí s těmi předchozími. Jednoduše, musíte vše vycizelovat do posledního detailu a udělat takový program, aby měli vaši návštěvníci ze setkání s vámi příjemný pocit.
Náš tip: Dejte vašim návštěvníkům příležitost vyzkoušet si vámi prezentované produkty a služby. Reálné a pozitivní zkušenosti je mohou velmi rychle přesvědčit, aby se stali vašimi zákazníky. Pokud však nabízíte takové služby či produkty, které není možné během promo akce reálné odzkoušet, snažte se je odprezentovat v co nejlepším světle a vyzvednout všechny jejich benefity.
Jaké prezentační systémy si vzít na promo akci?
Správně zvolené prezentační systémy jsou jednoznačně jedním z hlavních předpokladů úspěšné promo akce. Tomu jsme se sice věnovali již v předešlé kategorii, avšak prezentačním systémům jsme se rozhodli vyčlenit vlastní sekci. Proč? Kromě toho, že jejich nabídka je nesmírně bohatá a široká, si skutečně zaslouží zvláštní pozornost.
Pod slovním spojením prezentační systémy rozumíme takové předměty, jejichž cílem je zviditelnit firmu, značku, produkty nebo služby. Jejich variabilita spočívá nejen v široké nabídce různých typů, ale také v libovolných možnostech potisku. Právě potisk dokáže přetvořit jednotlivé prezentační systémy na personalizované marketingové nástroje šité na míru každé společnosti. Jaké prezentační systémy si tedy vzít na promo akci?
Prezentační stěny
Snad žádná propagační akce se neobejde bez dominantní prezentační stěny. Při jejím výběru dbejte především na kvalitu tisku, rychlou skladnost a jednoduchý způsob přenášení. V tomto případě je velkou výhodou, pokud prodejce nabízí k prezentační stěně i přepravní tašku.
Náš tip: Pamatujete si, jak jsme výše zmínili, abyste se pokusili udělat promo akci nezapomenutelnou pro vaše návštěvníky? Určitě vám v tom dokáže pomoci speciální fotostena, u které si mohou vaši potenciální zákazníci udělat pěknou památku. Fotografie můžete později umístit na vaše firemní média, čímž si automaticky zajistíte, aby je všichni pořízení navštívili. Snažte se však vytěžit z této příležitosti co nejvíce a připravte na vašich stránkách a sítích takovou nabídku služeb a produktů, které "hledači svých fotek" neodolají. Koneckonců, jednou jste je už zaujaly. Proč by se to tedy nemělo podařit i podruhé?
Promo stolky
Podobnými parametry jako prezentační stěny by se měly vyznačovat také promo stolky, jinak známé také jako prezentační pulty. Výhodou je, pokud potiskem korespondují právě s výše zmíněnými stěnami. Tyto prezentační systémy tak působí jako jeden celek. V souvislosti s výhodami promo stolků nelze opomenout ani jejich případné vnitřní poličky. Pokud jimi stolek disponuje, můžete je využít jako praktický odkládací prostor na brožury a letáky, které můžete rozdávat potenciálním zákazníkům. Kromě toho, můžete si tam odložit i drobné reklamní balíčky pro návštěvníky, které je vhodné připravit jako poděkování za jejich pozornost.
Ukázka praktické odkládací poličky a toho, jak může ladit prezentační stěna s promo stolkem.
Reklamní stany
Pokud plánujete vaši promo akci uskutečnit v nekrytých prostorách, sázkou na jistotu jsou reklamní nůžkové stany, které při správném použití a upevnění odolají i větru s rychlostí do 70 km / h. Jejich výhodou je, že nepropouštějí vodu, mohou se výškově přizpůsobovat, jsou odolné a vyznačují se jednoduchou a rychlou montáží.
Stojany, vlajky a Roll Up Bannery
Reklamní stojany, Roll Up Bannery či takzvané beachflagy představují perfektní prezentační systémy, kterými můžete efektivně zaujmout kolemjdoucí dokonce i na větší vzdálenost. Stačí jen navrhnout poutavou grafiku, čemuž jsme se shodou okolností věnovali v jednom z našich předešlých článků. Každopádně, určitě jde o marketingové nástroje, které si na promo akci zaslouží své místo.
Která varianta se vám zamlouvá pro vaše účely? Možností jakou podobu dát vaší promo akci je skutečně mnoho. Zdroj obrázku: freepik.com
Shrnutí
Promo akce nabízejí řadu možností, jak po splnění námi zmíněných předpokladů a požadavků zvýšit povědomí o vaší značce a získat nové zákazníky či cenné kontakty. V souvislosti s propagačními událostmi nelze opomenout prezentační systémy, které vám mohou pomoci správným způsobem odprezentovat vaše produkty a služby.
Náš tip: Komplexní nabídku prezentačních systémů na promo akce naleznete na této stránce.
Zdroje obrázků: freepik.com, unsplash.com a vlastní zpracování